КОРИСНО – Секојдневното консумирање јаболки носи бројни придобивки, а две се најважни – намален ризик од астма и настанот на дијабетес

Распространето е мислењето дека јаболкаи треба да се јадат секој ден.
Во земјите од англиското говорно подрачје, постои дури и поговорка за овој резултат, која вели: „An apple a day keeps the doctor away“ што буквално значи „едно јаболко на ден ќе ве спаси од одење на лекар“. Откриваме дали е тоа навистина така или е уште еден вообичаен мит за правилната исхрана.

Здравствени придобивки
Јаболката има бројни придобивки кои можат да придонесат за долготрајна сила. Богати се со важни хранливи состојки, вклучувајќи влакна, витамини, минерали и антиоксиданти. Поточно, витаминот Ц делува како антиоксиданс, неутрализирајќи ги штетните соединенија познати како слободни радикали и штити од болести. Јаболките се исто така одличен извор на антиоксиданти како кверцетин, кофеинска киселина и епикатехин. Некои студии исто така покажуваат дека јадењето јаболка може да го намали ризикот од неколку хронични болести, вклучувајќи срцеви заболувања, па дури може да помогне и во спречување на рак.


Со сето ова, докажано е дека јаболката помага да се чувствувате сити, да го намалите внесот на калории и да го зголемите слабеењето поради содржината на влакна. Студиите направени врз луѓе, животни и лаборатории покажале дека поголемиот внес на овошје може да биде поврзан со зголемена густина на минерали во коските и намален ризик од остеопороза. Покрај тоа, некои истражувања сугерираат дека јадењето јаболка може да помогне во намалување на оксидативниот стрес, да спречи пад на менталните перформанси и да ги забави знаците на стареење. Зголемениот внес на јаболки може да биде поврзан со помал ризик од астма и дијабетес.

Можни недостатоци
Консумирање јаболка дневно не е штетно за вашето здравје. Меѓутоа, ако јадете премногу од нив, може да се појават неколку несакани ефекти. Особено, тоа може да предизвика симптоми како што се надуеност и абдоминална болка. Како и другите овошја, јаболката има многу јаглехидрати во секој дел. Иако ова не е проблем за повеќето луѓе, оние кои држат диета со ниска содржина на јагленхидрати или следат кето диета можеби ќе треба да го намалат внесувањето.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.


Видете следно

(ВИДЕО – ВО ЖИВО) Погреб на принцот Филип: Службата започна – на испраќањето само најблиските – братучед ги дели Хари и Вилијам

Принцот Филип, војводата од Единбург и сопруг на кралицата Елизабета Втора, кој почина минатата недела …