ПРОБЛЕМИ СО СПИЕЊЕТО: 10. начини да ја победите несоницата

7. Бидете свесни за вашето тело
Фокусирајте се на вашето тело и испробајте одредени техники за релаксација. На пример, ставете ги нозете на подот, дланките на бутовите, затворете ги очите и дишете длабоко. Фокусирајте се на опуштање на сите мускули во телото. Медитацијата и фокусираната свесност се најдобрите начини да се опуштите пред спиење.

8. Пронајдете мирис што ве успива
Некои луѓе можат да се релаксираат од одредени мириси. Ако имате омилен мирис, можете да го внесете во спалната соба во форма на сапун, есенцијални масла или свеќи.
„Таквите работи се еден вид плацебо, но одредени мириси можат да влијаат на вашето расположение и да ви помогнат да се опуштите. Мирисите како лавандата релаксираат“, тврди експертот.

9. Избегнувајте часовници
Не проверувајте колку е часот, колку и да ви е тешко. Особено ако се будите во текот на ноќта. Луѓето се будат и проверуваат колку е часот, а тоа само ја поттикнува нивната вознемиреност.

10. Држете се до докажана рутина
Воведете рутина затоа што на тој начин ќе го научите вашето тело истовремено да се буди и да одите на спиење.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

Путерот е неверојатен ХИДРАНТ за кожата на лицето! За секое нанесување, кожата ќе ви каже БЛАГОДАРАМ!

Доколку сè уште немате „путер за тело“ во вашето шкафче за креми, сега е вистинско …