ПРОБЛЕМИ СО СПИЕЊЕТО: 10. начини да ја победите несоницата

3. Исчистете ја спалната соба
Ако вашата спална соба е неуредна или премногу светлина продира низ прозорецот, тоа може да влијае на квалитетот на сонот. Температурата во просторијата треба да биде од 16. до 18. степени и треба да се затемни за светлината да не ве разбуди. Важно е да ви е тивко и чисто затоа што чистата просторија рефлектира чист ум, тврди експертот.

4. Обидете се со т.н. Техника на дишење 4-7-8
Пробајте техника за дишење која вклучува четири секунди вдишување, потоа седум секунди задржување на здивот и осум секунди издишување.

5. Исклучете се
Пред спиење, исклучете ги вашиот мобилен телефон, таблет, лаптоп, ТВ – сите уреди што можат да ве „повикаат“ да ги користите. Ова ќе го релаксира вашето тело, како и вашиот ум.

6. Избегнувајте алкохол и кафе
Ако консумирате алкохол или кафе навечер, проверете дали е најмалку два часа пред да одите во кревет. Така, вашето тело ќе има време да преработи алкохол и кофеин пред спиење.
„Алкохолот може да ви помогне полесно да заспиете затоа што опушта, но поради тоа ние често се будиме среде ноќ и се чувствуваме дехидрирани, а мора почесто и да уринираме. Исто е и со кофеинот“, тврди експертот.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

(ФОТО) БИЛА МИС: Има 16. години но и прогерија – за една година дпбила изглед на старица

Раизел Грејс Калаго (16) е убава тинејџерка од Филипини. Сепак, минатата година, таа почнала да …