Дали конзумирате храна која го ЧУВА ПСИХИЧКОТО ЗДРАВЈЕ? Веднаш сменето го менито!

Зачувување на менталното здравје може да се постигне и со конзумирање здрава храна
Внесувајќи храна во нашето тело, преку која ги исполнуваме основните потреби на организмот, можеме лесно да интервенираме во нашето здравје. Како прво, менталното здравје, објаснува психијатарот и нутриционист Ума Наидо, основач на првата Клиника за прехрамбена психијатрија во Масачусетс, Америка.
Првиот чекор на патот кон здрава исхрана е да се подигне свеста за храната што ја јадеме сега, за нејзината штетност
Како што објаснува тој, постепената промена на животниот стил доведува до одржливи, здрави навики. Првиот чекор на тој пат е да се подигне свеста за храната што ја јадеме сега, за нејзината штетност и да обрнеме внимание на малите трикови кои водат до големи резултати и го зачувуваат менталното здравје.


Еве неколку докажани трикови што д-р Наидо ги споделува со своите пациенти:
Јадете целовита храна, и наместо сок од портокал, одберете цела овошка.
Конзумирајте пет порции овошје и зеленчук на ден.
Збогатете ги оброците со зеленчук богат со растителни влакна, витамини и минерали.
Треба да јадете бобинки секој ден, бидејќи тие се богати со полифеноли, што ги прави одличен извор на антиоксиданти.
Пијте доволно вода, најмалку 13 чаши вода на ден.
Вклучете растителни протеини во вашата исхрана, јадете грашок, ореви и семиња.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.


Видете следно

ПОДОБРЕТЕ ја вашата врска со едноставна ВЕЖБА од само 30. секунди!

Сите сигурно сте ја минувале фазата на идеализација на партнерот и ова е нормална појава, …