Намирници кои би требало да ги јадете секој ден

Всушност, храната што треба да ја јадете секој ден се намирници што ви се многу познати.
Според упатствата на MyPlate издадени од USDA, постојат пет групи на храна на кои секој треба да се фокусира.

1. Овошје
Овошјето не само што е богато со растителни влакна, туку содржи и природни шеќери (фруктоза) кои го прават вкусно слатко задоволство што можете да го додадете на секој оброк. USDA препорачува консумирање на цело овошје.

2. Зеленчук
Зеленчукот е лесен начин да го комплетирате оброкот без да додадете премногу калории.

3. Житарки
Наспроти популарното верување, всушност е добро да се вклучат јаглехидрати во исхраната – особено житарките на кои не им се одземени хранливите материи.

4. Протеини
Не само што протеините се неопходни во вашата исхрана за да ви помогнат да се чувствувате сити, туку тие исто така се добри за консумирање поради целокупното здравје на мускулите и метаболизмот.

5. Млечни производи
И, конечно, млечните производи можат да послужат како дополнителен извор на протеини и маснотии во вашата исхрана, што е корисно при создавање чувство на ситост после јадење. Иако млечните производи не се вклучени во четирите групи на упатствата за MyPlate, тие се наоѓаат во посебен помал „сад“ што се наоѓа во нивните препораки. Но, тие треба да се консумираат умерено, пишува Eat This, Not That.

Фото: Архива

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.


Видете следно

Мартовските сончеви зраци бараат и неопходна заштита!

Повеќето од нас изминативе месеци ги поминаа дома од повеќе разумни причини. Меѓутоа зголемените температури, …