Симптоми кои укажуваат дека сте претерале со внесувањето на протеини

Протеините се многу хранливи, без разлика дали сакате да изгубите тежина или да градите мускули. Освен што го забрзуваат метаболизмот, протеините регулираат и неколку хормони и со тоа придонесуваат за слабеење.
Поради сето горе наведено, има смисла да внесувате повеќе протеини во вашата исхрана ако вашата цел е да изгубите неколку сантиметри на половината, но ако претерате, тоа може да предизвика одредени несакани ефекти.
Внесувањето на протеини зависи од возраста, полот, нивото на физичка активност, бременоста и доењето. На возрасен се препорачуваат 0,8 грама протеини на килограм телесна тежина. Ако некое лице се вклучи во умерено до интензивно ниво на физичка активност, тогаш количината на внес на протеини може да се движи помеѓу 1,3 и 1,6 грама.
Во секој случај, внесот на протеини не треба да надминува 1,6 грама на килограм телесна тежина на ден, бидејќи тоа може да предизвика неколку здравствени компликации.

Лош здив
Ограничување на внесот на јаглени хидрати и зголемување на внесот на протеини може да доведе до лош здив. Ова се случува затоа што во отсуство на јаглехидрати, вашето тело преминува во метаболна кетоза.
Почнува да произведува енергија од други извори, што доведува до производство на хемикалии кои испуштаат непријатен мирис од овошје.

Затвор
Исхраната богата со протеини и јаглехидрати значи и помалку растителни влакна.
Познато е дека намалувањето на внесот на влакна може да доведе до проблеми со варењето на храната и запек. Ако јадете премногу млечни производи, тоа може да доведе до дијареја.

Вртоглавица
Вртоглавицата е уште еден чест симптом кај луѓето кои консумираат премногу протеини. Кога јадете повеќе протеини, треба да го намалите внесот на јаглени хидрати за да го задржите бројот на калории на задоволително ниво.
Ниските нивоа на јаглени хидрати значат дека вашиот мозок добива помалку шеќер, што може да предизвика вртоглавица.
Јаглехидратите се главниот извор на енергија за мозокот, а недостатокот на оваа хранлива материја во организмот може да влијае на вашата концентрација и расположение.

Дехидратација
Зголемениот внес на протеини може да ги намали нивоата на хидратација. Бубрезите кои ммораат да работат понапорно за да го отстранат вишокот протеин и кислородниот отпад од метаболизмот на протеините. На крајот, ќе излачите премногу урина како резултат, и ќе бидете повеќе жедни, а може да резултира и со дехидрација.

Дебелина
Иако вашиот мотив за зголемување на внесот на протеини може да биде слабеење, ако претерате, ефектот може да биде спротивен. Прекумерниот внес на протеини обично се складира во телото, додека вишокот аминокиселини се излачува. Ова може да доведе до привремено зголемување на телесната тежина.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.


Видете следно

Карфиолот е храна што има ПЕТ супер моќи

Оваа супер храна го заслужува вашето внимание. Ако некогаш сте во дилема што би можеле …