Како телото „сигнализира“ дека му недостасуваат одредени витамини и минерали

Телото ни дава многу информации, вклучително и што се случува во него, што не може да се види. Важно е да се обрне внимание на симптомите за да можеме да ги вратиме хранливите материи што ни се потребни за да се чувствуваме добро.
Слаби крвни садови, грчеви во нозете, првут и испукана коса се само некои од индикаторите дека на нашето тело му недостасуваат витамини и минерали.

Витамин Ц
Ако добиете голема модринка на нозете или некој друг дел од телото, а не сте се удриле, можно е да немате доволно витамин Ц во вашето тело.
Овој витамин помага во формирање на колаген, што е клучно за формирање на крвни садови. Честите модринки може да укажуваат на ослабени капилари. Покрај тоа, стресот и пушењето го намалуваат нивото на витамин Ц во организмот, па затоа е важно да се внесе во доволни количини.

Витамин Б12
Во тој случај, може да се појави лезија слична на чир во устата или пукнатини на страната на усните. „Гледам луѓе на кои им недостасува тој витамин. Во тој случај, внесете повеќе месо од живина, посно црвено месо и јајца во вашата исхрана. Ако сте вегетаријанец, тоа ќе биде малку поголем проблем, но може да биде корисно да се консумира млеко од растително потекло, како што се од бадем, ориз, соја или кокос, но и житарки“, објаснува Оливија Вагнер, регистриран диететичар.

Масни киселини
Ако забележите дека кожата ви се лупи после чешање на главата, немојте веднаш да помислите дека имате првут.
Ова исто така може да се случи кога не внесувате доволно здрави масни киселини во вашето тело. „Есенцијалните масни киселини, како омега-3, се лубрикант за нашето тело. Без него, ќе се ‘исуши’.
Јадете риба најмалку двапати неделно за да добиете доволно омега-3. Другите масни киселини, како што се алфа-линоленската киселина (АЛА), се исто така важни.
„Ќе ги најдете во ореви и семе од лен“, објаснува Стејси Смол, диететичар специјализиран за медицинска исхрана.

Витамини од групата Б
„Биотин, еден од витамините Б, е важен за здрава и силна коса, но важна е и фолната киселина, витаминот Б9. Неговиот недостаток предизвикува тенка и кршлива коса“, вели Стејси Смол и препорачува зголемен внес на житни култури, но и спанаќ, кој е одличен извор на фолна киселина.
Ако вашата коса изгледа невообичаено сива во последно време, проверете дали имате доволно бакар во вашето тело.
„Бакарот има улога во производството на меланин, кој и дава боја на косата. Размислете за тестирање на нивото на бакар во вашето тело ако вашата коса стане премногу сива или тоа се случи изненадувачки рано, да речеме во вашите 20-ти, иако во семејството нема такви случаи“, вели Оливија Вагнер.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

(ФОТО) Мрачна тајна на Хали Бери: Својот изглед го должи на болеста!

Од доцните осумдесетти години на минатиот век глумицата се бори со свирепа болест…   View …