16 правила на француската диета: Овој режим е одговорен за нивната витка фигура и може да се „истопи“ до 15 килограми за еден месец!

Тука лежи одговорот на прашањето – “зошто Французинките не се дебелеат?!”

Заводливите и витки Французинки, чија животна филозофија е „joie de vivre“, односно задоволството на живеењето, значи дека тие јадат со главата, а не со стомакот. Уживаат во храната, виното, чоколадото, не се дебелеат. Миреј Гилијано, авторка на книгата „Зошто Французинките не добиваат на тежина“, пишува за сеопфатниот пристап кон живеење што го осмислила.
Пристапот е содржан во таканаречената француска диета, која нуди различни стратегии за живот на жените кои сакаат да изгубат до 15 килограми.
Крајната цел на четирифазниот план е да се постигне еден вид „француски ментален зен“, односно доживотна состојба на неограничено уживање во вкусни залачиња – додека тие се само залачиња.


Нема одрекување – дозволена е и омилена храна, но во мали оброци.
Според овој „интелигентен“ пристап кон јадењето, кој вклучува контролирање на делови со цел полека и долгорочно да се менува изгледот, се залага ставот „наместо да јадете што не сакате, јадете што сакате“.
Првата фаза е тринеделен инвентар на оброци, освежувачки. Важно е да ги препознавате и цените навиките и да препознавате храна што јадете премногу. Кога ќе ги сфатите вашите желби, цели, грешки и претерувања, преминувате во друга фаза наречена преуредување.
Може да трае од еден месец до три месеци и вклучува постепена промена во исхраната. Фокусот е на квалитетот, а не на количината на јадената храна. Во оваа фаза, важно е да се јаде разновидно, но поздраво, да се развиваат добри навики како што се редовни оброци, пиење вода и опуштено јадење.
Во третата фаза на стабилизација, целата храна е дозволена, но во соодветни количини.
Во последната, четврта фаза е постигната посакуваната тежина, а навиките за јадење се прилагодени на вкусовите и потребите на луѓето.
ПРАВИЛА


1) Избегнувајте екстремно гладување и прејадување.
2) Не се оптеретувајте со храна и диета.
3) Не прескокнувајте оброци и не се лишувајте од храна.
4) Јадете ореви како закуска или посипете ги по храна.
5) Јадете три оброка на ден кои содржат јаглени хидрати, протеини и масти.
6) Не менувајте редовни оброци со пијалоци како фрапе или смути.
7) Јадете јогурт со активни култури.
8) Не „претерувајте“ со храна и не си наметнувајте вина.
9) Уживајте во леб и умерени количини на чоколадо.


10) Јадете свежо овошје и зеленчук што е можно почесто.
11) Уживајте во различни зачини од сушени и свежи билки.
12) Јадете мали порции.
13) Ако ја прекршите диетата, вратете се на режимот на исхрана, не продолжувајте „како сè да е изгубено“.
14) Вклучете ја физичката активност како составен дел од денот.
15) Уживајте во оброците, опуштете се и најдете време да јадете.
16) Јадете со задоволство и изберете „добра“ наместо „лоша“ храна.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

ПОМАЛ БРОЈ ТЕСТОВИ ПА ПОМАЛКУ ЗАБОЛЕНИ: Во Македонија денеска се регистрирани 820 нови случаи на Ковид 19: Починати се 32 лица

Министерството за здравство информира дека во последните 24 часа се направени 2019 тестирања, а регистрирани …