16 правила на француската диета: Овој режим е одговорен за нивната витка фигура и може да се „истопи“ до 15 килограми за еден месец!

Тука лежи одговорот на прашањето – “зошто Французинките не се дебелеат?!”

Заводливите и витки Французинки, чија животна филозофија е „joie de vivre“, односно задоволството на живеењето, значи дека тие јадат со главата, а не со стомакот. Уживаат во храната, виното, чоколадото, не се дебелеат. Миреј Гилијано, авторка на книгата „Зошто Французинките не добиваат на тежина“, пишува за сеопфатниот пристап кон живеење што го осмислила.
Пристапот е содржан во таканаречената француска диета, која нуди различни стратегии за живот на жените кои сакаат да изгубат до 15 килограми.
Крајната цел на четирифазниот план е да се постигне еден вид „француски ментален зен“, односно доживотна состојба на неограничено уживање во вкусни залачиња – додека тие се само залачиња.


Нема одрекување – дозволена е и омилена храна, но во мали оброци.
Според овој „интелигентен“ пристап кон јадењето, кој вклучува контролирање на делови со цел полека и долгорочно да се менува изгледот, се залага ставот „наместо да јадете што не сакате, јадете што сакате“.
Првата фаза е тринеделен инвентар на оброци, освежувачки. Важно е да ги препознавате и цените навиките и да препознавате храна што јадете премногу. Кога ќе ги сфатите вашите желби, цели, грешки и претерувања, преминувате во друга фаза наречена преуредување.
Може да трае од еден месец до три месеци и вклучува постепена промена во исхраната. Фокусот е на квалитетот, а не на количината на јадената храна. Во оваа фаза, важно е да се јаде разновидно, но поздраво, да се развиваат добри навики како што се редовни оброци, пиење вода и опуштено јадење.
Во третата фаза на стабилизација, целата храна е дозволена, но во соодветни количини.
Во последната, четврта фаза е постигната посакуваната тежина, а навиките за јадење се прилагодени на вкусовите и потребите на луѓето.
ПРАВИЛА


1) Избегнувајте екстремно гладување и прејадување.
2) Не се оптеретувајте со храна и диета.
3) Не прескокнувајте оброци и не се лишувајте од храна.
4) Јадете ореви како закуска или посипете ги по храна.
5) Јадете три оброка на ден кои содржат јаглени хидрати, протеини и масти.
6) Не менувајте редовни оброци со пијалоци како фрапе или смути.
7) Јадете јогурт со активни култури.
8) Не „претерувајте“ со храна и не си наметнувајте вина.
9) Уживајте во леб и умерени количини на чоколадо.


10) Јадете свежо овошје и зеленчук што е можно почесто.
11) Уживајте во различни зачини од сушени и свежи билки.
12) Јадете мали порции.
13) Ако ја прекршите диетата, вратете се на режимот на исхрана, не продолжувајте „како сè да е изгубено“.
14) Вклучете ја физичката активност како составен дел од денот.
15) Уживајте во оброците, опуштете се и најдете време да јадете.
16) Јадете со задоволство и изберете „добра“ наместо „лоша“ храна.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.


Видете следно

Еве од што починала Мира Фурлан!

Последните неколку месеци ги помина во тешка ситуација, борејќи се за својот живот Легендарната актерка …