Крал на здравјето кој го чува срцето, нервите и ги опушта мускулите: Овие 10. намирници се полни со магнезиум!

Магнезиумот со право се нарекува минерал на животот бидејќи без него нашето тело не би можело да направи никакво движење.

Тој е клучен за функционирањето на нервниот систем и мускулите, но кај повеќето возрасни недостасува. За да го зголемите внесот на магнезиум, оваа храна имајте ја на чинија секој ден.
1. Бадеми


30 грама бадеми содржат 105 милиграми магнезиум. Тие се исто така богати со витамин Е, антиоксиданс кој одржува имунитет и помага во одржување на здравјето на очите. Тие се полни со протеини кои ве прават сити и помагаат да изгубите тежина, како и омега 3 масни киселини кои се добри за срцето.
Кој е најдобриот начин да ги јадете? Земете неколку бадеми за здрава ужинка или додадете ги во салата.
2. Сусам


Има дури 101 милиграм магнезиум во 30 грама печени семки од сусам. Семето од сусам е исто така добар извор на железо и витамин Б6.
Промешајте ги во гранола или додадете во други јадења но најдобро откако нагло ќе ги испржите.
3. Семки од сончоглед


30 грама семки од сончоглед содржат 128 милиграми магнезиум. Семките од сончоглед се многу добар извор на калциум и полинезаситени масти кои помагаат во намалување на лошиот холестерол во крвта, кога се консумираат умерено.
Можете да ги јадете како ужинка, но внимавајте дека повеќето спакувани семки од сончоглед содржат многу сол. Затоа е подобро да купите сурови семки од сончоглед што само ќе ги испржите, а исто така можете да ги додадете во салати.
4. Банани


Една банана содржи 22 милиграми магнезиум. Бананите кои сè уште се малку зелени се еден од најдобрите извори на отпорен скроб, здрави јаглени хидрати што ве прави сити и го забрзуваат метаболизмот. Бананите содржат и калиум, електролит кој помага во намалување на крвниот притисок.
Кој е најдобриот начин да ги јадете? Опциите се бесконечни: направете смути, исечете банана во прстени и додадете во овесна каша, нанесете на парче тост намачкано со путер од кикирики или едноставно излупете банана и јадете.
5. Индиски ореви


Постојат 89 милиграми магнезиум во 30 грама индиски ореви. Една порција индиски ореви обезбедува скоро 10 проценти од препорачаната дневна доза на железо. Овие јатки се исто така добар извор на фолна киселина и витамин К.
Јадете ги сами како вкусна ужинка или додајте ги во салати.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

(ФОТО) Во најубавиот европски воз, сите ги исклучуваат телефоните

Возењето со најлуксузниот воз во Европа трае осум часа, почетна точка е Цермат, последна Св. …