(ВИДЕО+ФОТО) Првата електрична „Дачија“ има непобедива цена – Еве што нуди!

ПРВАТА електрична Дачија е создадена под идејата „електрична енергија за секого“.
Претпоставувате, исто како кога Дачија започна нов живот со првиот Логан, така е и сега – тие одлучија да ја понудат сегашната технологија, да ја оптимизираат понудата и да ја овозможат најниската можна цена.

Името остана исто како кај мартовскиот концепт. Dacia Spring е тука и беше претставена како дел од големиот митинг на Renault eWays, на кој концернот ја објави својата визија за иднина без штетни емисии. И новата Дачија е најавена како најевтин европски електричен модел. Едноставно, цената е непобедлива, велат во Дачија.
За жал, не е познато колкава е сумата, но сè вели дека треба да биде исклучително ниско. Базата е позајмена од постојниот автомобил, Renault K-ZE EV, кој веќе се нуди во Кина. Станува збор за мал кросовер со должина од 3734 mm, ширина 1770 mm, висина 1516 mm и меѓуоскино растојание од 2423 mm. Ова го прави овој модел поблизок до Твинго отколку Сандер.

И за да не се бори со популарниот Renault Zoe, покрај изгледот на кросовер, технологијата се погрижи и за тоа. Батеријата е мала, со капацитет од само 26,8 kWh, но моторот е исто така скромен. Дава 45 КС и 125 Nm.
Податоците за забрзување се непознати, што не е важно. Затоа се споменува одличниот опсег за оваа комбинација од 225 км (WLTP), односно 295. км во град. И тој е наменет и за градски улици, па не е важно што не може да надмине 125. км на час.

Може да биде уште поштедливо. Ако притиснете на Eco прекинувачот, програмата за економичност е активирана, како и со Zoe, а потоа се нудат само 31 КС и максимум 100 km/h. Што се однесува до полнењето, ситуацијата е следна: приклучок за домаќинство и ќе трае до 14. часа, на Wallbox од 7,4 kW времето паѓа на 5. часа. Најбрзото полнење го обезбедува полнач DC (DC) со моќност до 30 kW. Тогаш 80% од капацитетот трае помалку од еден час.
Иако е исклучително компактен, Dacia Spring може да прими четири возрасни лица. Пред патникот се наоѓа голем оддел од 23,1 литри, а багажникот собира уште 300. литри. Што се однесува до самиот ентериер, доволно е да се погледне оригиналот на Рено затоа што во принцип сè останало исто.
Стандардната опрема ги вклучува само потребните и поевтини додатоци како што се серво волан, електрични прозорци и централно заклучување.

Рачен клима уред, навигација, сензори и паркинг-камера, како и ел. прилагодување на огледалото ќе биде потребно со дополнителен трошок.
Dacia Spring ќе се најде на патиштата во пролет следната година како дел од програмата за споделување автомобили, додека отворената продажба ќе започне есента истата година. Паралелно доаѓа верзијата за испорака Cargo со 800 литри употреблив волумен, носивост од 325 кг и 1033 мм корисна должина во товарниот простор.
И, конечно, да споменеме една непроверена информација, а тоа е дека цената на овој автомобил треба да биде на ниво од не помалку од 11.000 евра.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

30 работни дена на Славчо – Виртуелниот асистент на А1

Кон средината на месец септември компанијата А1 ја лансираше новата подобрена верзија на чатбот Славчо. …