4. НАЧИНИ ДА СЕ ОСЛОБОДИТЕ ОД ХОЛЕСТЕРОЛОТ БЕЗ НИКАКВИ ЛЕКОВИ. Еве што треба да ПРИМЕНИТЕ за да се ослободите од МАСНОТИИТЕ!

Со намалување на на нивото на лош холестерол во крвта можете да започнете со едноставни промени во вашата исхрана.
1. Исфрлете ги лошите маснотии
А најлошите се, според експертите, таканаречените „транс масти“.
Овие масти се формираат со додавање на водород во течни масти со цел да се претворат во цврста состојба, а целта е, пред сè, да се продолжи рокот на траење на храната на која се додаваат.


Производителите на брза храна ги прифатија бидејќи можат да се користат повеќе пати. И иако притисокот на јавното мислење е толку голем што транс мастите исчезнуваат од производите на многу компании, сепак ги има, особено кај пекарските производи. Не можете да знаете колку користат во ресторани и продавници за зготвена храна …
Заситените масти исто така можат да бидат ризична причина за висок холестерол, но нутриционистите се согласуваат дека треба да јадете помали количини – до 4. жолчки неделно а белки колку сакате.
Путер и полномасни сирења? Само малку и не почесто од еднаш во петнаесет дена.

2. Јадете повеќе од најдобрите масти
Незаситените масти го намалуваат холестеролот – се препорачуваат сончогледово и маслиново масло, како и масло од семе од грозје и коноп.

Масна риба е исто така добра – туна, лосос, харинга и скуша. Јадете повеќе семки и ореви.

3. Јадете храна со јаки бои


Колку намирниците се со појака боја, толку се покорисни состојките во нив – фитостеролите го намалуваат холестеролот – затоа јадете темно зелен лиснат зеленчук, моркови, домати, јагоди, сливи, боровинки!

4. НЕ јадете храна со рафинирани состојки.
Исфрлете бело брашно, бел ориз, бел шеќер. Подгответе леб и оброци користејќи интегрално брашно и ориз, како и овесни снегулки.


Запомнете дека сите масти – добри или лоши – имаат 9. калории на грам. Тоа значи околу 100. калории во само една кафена лажичка.
Кога веќе ја менувате исхраната за да се ослободите од лошиот холестерол, тогаш би било добро да започнете да се грижите за вкупниот број калории што ги добивате од маснотиите.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

Поглед во сегашноста и иднината  на текстилната индустрија во Македонија

Во организација на Текстилно Трговското Здружение – Текстилен кластер од Македонија и во соработка со …