10. протеински „бомби“: Храна која има повеќе белковини од јајцата

Наут


Без разлика дали го пржите, варите за салата или чорба – овие топчиња исполнети со протеини имаат околу 15 гр. во една чаша. Ниту влакната, ниту железото не треба да се занемарат. За да го имате секогаш при рака, лесно можете да направите фин намаз. Доколку сте и љубител на хумус, и ве мрзи да го подготвите традиционалниот рецепт кој вклучува наут, таан (паста од сусам), маслиново масло, лимон, лук и зачини по желба, пробајте хумус на малку поинаков начин со додатоци кои повеќе ви одговараат.

Семки од тиква


Семките од тиква се здрави грицки кои гарантираат физичко и ментално здравје. Можете да ги јадете сами како здрава ужинка или да ги додавате во салати, супи и многу други јадења. Сто грама семки од тиква содржат дури 19 грама протеини. Тие се наметнуваат како одлична храна за луѓето кои не јадат храна од животинско потекло, но и за сите оние кои сакаат да грицкаат нешто здраво. Покрај тоа, тие содржат диетални влакна, кои го стимулираат варењето на храната.

Бадеми


Бадемите се природен извор на протеини (имаат 21 гр протеини на 100 гр), но и витамин Е и калциум. Тие се полни со здрави масти и диетални влакна и за добро варење на клучниот магнезиум. За добри резултати доволно е да јадете мал грст бадеми секој ден.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

Путерот е неверојатен ХИДРАНТ за кожата на лицето! За секое нанесување, кожата ќе ви каже БЛАГОДАРАМ!

Доколку сè уште немате „путер за тело“ во вашето шкафче за креми, сега е вистинско …