МАЛО А МОЌНО! Содржи пет пати повеќе калциум од млеко: Рудник на витамини, минерали и аминокиселини – ова семе е чисто здравје!

-ЕДНА СУПЕНА ЛАЖИЦА ЧИА СЕМЕ ОБЕЗДУВА ТРЕТИНА НА ДНЕВНИ ПРЕПОРАКИ ЗА ВНЕСУВАЊЕ НА ДИЕТАЛНИ ВЛАКНА –

Чиа семето и омега 3 масни киселини
Најчеста карактеристика на семето чиа е дека тие се главниот растителен извор на алфа линолеинска киселина (АЛА). Оваа омега 3 масна киселина се нарекува есенцијална, неопходна е работа на организмот, но не може да се синтетизира, но мора да се внесе преку храна, исто како и другите омега 3 масни киселини, еикозапентаеноична (ЕПА) и докозахексаеноична масна киселина (ДХА).


ЕПА и ДХА.
Линолна киселина во чиа семето
Составот на чиа семето вклучува и линолна масна киселина (ЛА), која спаѓа во групата на омега 6 масни киселини и исто така се смета за неопходна.
Иако се во спротивна улога, постоењето на двете полинезаситени масни киселини е клучно за нормалното функционирање на организмот.
На пример, во случај на инфекција, про-воспалителното дејство овозможува елиминација на инфективниот агенс од телото, а антиинфламаторно дејство е потребно со цел да се запре акутното воспаление или да се спречи неговото напредување во хронично, што е основа на разни автоимуни болести.


©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

Најдобрите пози во сексот за студените зимски ноќи

Кога ќе дојдат студените зимски денови, навистина нема ништо попријатно од свиткување во прегратките на …