(ФОТО) ОДВОЈТЕ 10 МИНУТИ ДНЕВНО – Салото од стомакот најтешко се симнува: 5. индиски вежби без движења даваат најдобри резултати!

Бидете упорни и резултатите сигурно нема да изостанат
Мрсните наслаги на стомакот се најтешки за отстранување, без оглед колку вежбате и се грижите за вашата исхрана.
Најефективни за овој проблем се јога вежби, во кои Индијците се колнат!
1. Кобра поза

View this post on Instagram

O yoga entende que uma pessoa é um universo particular constituído de diversas partes que se interrelacionam em diferentes níveis de atuação, desde os mais densos até os mais sutis. Entende-se que os aspectos físico, emocional/energético, racional/intelectual, social e espiritual não são separados, portanto, alterações no nível do corpo físico com ásanas exercem efeitos também nos demais níveis. Quando há uma intervenção em um nível, os demais também são influenciados. – Por exemplo: perceber a mudança no astral de antes e depois de um banho. Uma prática de Yoga ásanas e pranayama é um banho no astral, navegando nas correntes dos prana vayus. – Tradicionalmente, yoga ásana sádhana é feito para promover o fluxo de energia nos canais sutis, desobstruindo e desimpedindo os caminhos para que cada ponto de luz no corpomentespírito seja ligado, formando circuitos integrados em redes cada vez mais abrangentes. “Meu corpo vai da bola- do-pé” (Yiengar)… “às estrelas” (Nietzche). – Expansão de consciência começa com presença física. 🙏🍃

A post shared by Ana Nazaro (@ananazaro) on

Оваа вежба ги зајакнува стомачните мускули и помага да се отстранат маснотиите од него. Исто така, помага да се зајакне флексибилноста на ‘рбетот и да се зајакне целиот горен дел од телото.
Еве како: Легнете на стомакот со испружени нозе. Ставете ги дланките под рамената, брадата и прстите треба да го допрат подот. Вдишете полека и подигнете го горниот дел од телото и свиткајте се колку што е можно повеќе. Држете 15-30 секунди. Издишување полека и вратете се на почетната позиција. Повторете пет пати.
Забелешка: Оваа вежба не треба да ја вршат бремени жени и луѓе кои страдаат од чиреви, хернија или повреди на грбот.

2. Обратен лак

Оваа поза ги зајакнува срцевите и абдоминалните мускули и ги топи масните наслаги. Исто така го стимулира дигестивниот систем и спречува запек.
Еве како да го направите тоа: легнете на стомакот, истегнете ги нозете и раширете ги рацете. Свиткајте ги колената и зграпчете ги нозете со рацете. Вдишете и подигнете ја главата, зафрлете ја наназад додека истовремено ги кревате нозете колку што е можно. Држете 15-30 секунди и дишете нормално, а потоа вратете се на почетната позиција. Повторете пет пати.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

Починала Исидора Бијелица: Книжевничката имала 52. години!

Денес, на 52. годишна возраст,починала Исидора Бјелица. Бјелица починала во станот на нејзините родители во …