6. најмоќни ефекти од пливањето на човечкото тело и ум: Нема подобра вежба од оваа!

Потрудете се да пливате најмалку три пати неделно…
Без разлика колку години имате, постои една универзална „карта“ за добро физичко и ментално здравје – пливање.
Оваа активност не само што ви обезбедува тренинг за целото тело, туку може да ви помогне и да се справите со депресијата, бидејќи пливањето испушта ендорфин, хормон одговорен за позитивни мисли и чувства.
И тоа не е сè – еве уште 6. начини на кои пливањето ви помага!


1. Подобар капацитет на белите дробови
Редовното пливање е одличен начин за зајакнување на белите дробови. Всушност, студиите велат дека тие се дури и подобри од тоа од јогата! Ова се должи на фактот дека пливањето ја зголемува еластичноста на мускулите во белите дробови и градите.
2. Посилни зглобови
Додека пливате, не чувствувате дури 90% од вашата тежина, така што оваа вежба е идеална за луѓе кои страдаат од болка во зглобовите предизвикани, на пример, од артритис. Ова дополнително значи дека редовното пливање ќе помогне да се намали ризикот од влошување на болеста затоа што мускулите ќе имаат редовно вежбање, вклучувајќи ги и оние околу зглобовите и ќе станат посилни.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

(ФОТО) Тест од 5. секунди открива дали месото е свежо или расипано

Бојата, количината на вода и ишараноста со бели ленти откриваат колку месо стоело на полиците …