ПРОТЕИНСКИ БОМБИ – 5. намирници кои се преполни со протеини а не се месо или јајца: Природен извор на белковини за добро здравје

Во продолжение дознајте која храна има големо количество белковини…
Белковините, покрај мастите и јаглените хидрати, се многу важен дел од исхраната и служат за обнова и градење на ткивото и мускулите.
Главниот извор на белковини или протеини е храната од животинско потекло. Но, постојат и други намирници што можете да ги користите за да добиете доволно количество.
Внесувањето на протеини што ви треба зависи од вашата возраст. Според препорачаниот додаток, објавен во Американскиот центар за контрола и спречување на болести, на жените и мажите на возраст меѓу 19. и 70. години им е потребна максимум 46. и 56. грама на ден.
Покрај тоа, протеините треба да учествуваат најмалку 10. проценти, но не повеќе од 35% од вкупните калории.

Грчки јогурт
Грчкиот јогурт има најмалку 23. грама протеини за секоја порција од 230 мл. Сепак, предноста на оваа млечна храна ги админува протеините. На пример, има понизок шеќер од обичниот или комерцијален јогурт. Покрај тоа, тоа е одличен извор на пробиотици што ги одржува цревата здрава.

Авокадо
Послужување со авокадо (1/5 од 30 грама овошје) има околу 10 грама протеини. Плус, содржи многу добра маснотија.
Ова значи дека не го зголемува холестеролот, туку го намалува. Авокадото може да се додаде во салати или смути за повеќе кремаста текстура.

Леќа
Многу вегетаријанци или вегани јадат многу грав, мешунки,јатки и семиња за да внесат протеини во организмот.
На пример, чаша леблебија веќе има 14,5 грама. Околу 225 грама кикирики содржат повеќе од 5 грама протеини, а чаша леќа неверојатни 18 грама.

Киноа
Конзумирањето протеини не мора да значи занемарување на другите основни состојки, како што се јаглехидратите.
Можете да ги комбинирате со квиноа – која содржи околу 9 грама протеини на оброк.

Коноп
Ако додадете 30 грама коноп во вашиот домашен сок или смути, ќе добиете моќен пијалок побогат за уште 10 грама протеини.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

Три совети како БИЛКИТЕ да го преживеат вашиот ОДМОР: Бидете без грижа!

Растенијата и одењето на годишен одмор секогаш нè остава во сомнеж што да правиме за …