истински совет – Еве зошто треба да јадеме храна богата со и влакна: Кога ова ќе го научите – еднаш засекогаш ќе ја регулирате телесната тежина и ќе го подобрите здравјето!

Многу намирници со растително потекло содржат и растворливи и нерастворливи влакна…
Дали сте сигурни дека знаете сè за храна богата со растителни влакна и за тоа колку и како да ги јадете? Дали знаевте дека постојат растворливи и нерастворливи влакна?
Растворливите влакна лесно се раствораат во вода, растворувајќи се во желатинозна маса во делот на цревата познат како големо црево. Влакна се претвораат во супстанција слична на гел која ги разложува бактериите во дебелото црево, ослободувајќи гасови и неколку калории.


Растворливите влакна ја намалуваат апсорпцијата на маснотиите и помагаат во регулирање на телесната тежина. Како густ раширен гел, растворливите влакна ги блокираат мастите што инаку би се вариле и апсорбирале. Растворливото влакно за намалување на холестеролот спречува распаѓање и варење на холестеролот. Со текот на времето, растворливите влакна можат да помогнат во намалувањето на нивото на холестерол или количината на слободен холестерол во крвта. Со стабилизирање на нивото на шеќер во крвта (гликоза), исто како што спречуваат апсорпција на маснотии, растворливите влакна ја забавуваат стапката на варење на другите хранливи материи, вклучително и јаглени хидрати.



Ова значи дека храната што содржи растворливи влакна е со помала веројатност да предизвика остри скокови на нивото на шеќер во крвта и може да ги спречи. Намалување на ризикот од кардиоваскуларни заболувања, намалување на нивото на холестерол, стабилизирање на шеќер во крвта и намалување на апсорпција на маснотии, консумирање на растворливи влакна на редовна основа може да го намали ризикот од срцеви заболувања и проток на крв. Хранењето на здрави бактерии во цревата, некои растворливи храна богата со растителни влакна ги хранат бактериите во цревата.
Намирници богати со растворливи влакна се:
Грашок
Боранија
Овес
Јаболки
Цитруси
Нерастворливи влакна не се раствораат во вода и остануваат непроменети кога храната се движи низ гастроинтестиналниот тракт.
Терминот влакна се однесува на сите делови од растителна храна што не може да се вари или апсорбираат од телото. За разлика од едноставните јаглени хидрати, вклучително и повеќето видови леб и шеќер, влакната се сложен јаглен хидрат и не го зголемува нивото на шеќер во крвта.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

Видете следно

(Рецепти) ЗЛАТНА ТРОЈКА за долговечност: Мед, цимет и вода за зачувување на здравјето на ЦЕЛИОТ ОРГАНИЗАМ – Ќе се ШОКИРАТЕ што се’ лекува!

Комбинацијата на мед и цимет е особено важна за проблемите со срцето, и се препорачува …