AC Schnitzer на општо воодушевување средил една Toyota.
Општо е познато дека BMW и Toyota, кога станува збор за атрактивното купе, имаат многу заедничко. Се разбира, зборуваме за Toyota Supra, клон на BMW Z4 и обратно, кои освен дизајнот, споделуваат детали во поставките. Supra, исто така, носи и тркачката репутација на својот претходник, а германскиот тјунер е уверен дека ќе биде уште поубедлив на патот.
Општо е познато дека BMW и Toyota, кога станува збор за атрактивното купе, имаат многу заедничко. Се разбира, зборуваме за Toyota Supra, клон на BMW Z4 и обратно, кои освен дизајнот, споделуваат детали во поставките. Supra, исто така, носи и тркачката репутација на својот претходник, а германскиот тјунер е уверен дека ќе биде уште поубедлив на патот.

За почеток, тие си поиграле со срцето на автомобилот. 3,0 турбо-полнење од 340 КС и 500Nm стасал на 400 КС и 600Nm, а со тоа перформансите значително се подобрени. Без грижа, постои 36-месечна гаранција на моторот.

Покрај тоа,во Schnitzer го промениле задниот лонец и биле направени модификации во шасијата. Супрата сега лежи за 25 мм пониско благодарение на изворите на РС, или 15 мм ако клиентот не сака опција за прилагодување на висината. И, конечно, тука се и 20-инчните бандажи кои со стандардна надворешна и внатрешна декорација ќе го заокружат впечатокот.