(ФОТО) КОГА СЕ САКА СЕ МОЖЕ: Истопила 70. килограми – Ова е нејзиниот план на исхрана!

План на исхрана на Нина Мартина со кој истопила 70. килограми
„Секој оброк нека ви се базира на три работи: протеини, свежи намирници и здрави масти“, вели Нина Мартина Корбар…
Кандидатката во последната сезона на реалното хрватско шоу (РТЛ телевизија),Нина Мартина Корбар (26) во „Живот на вага“ до сега ослабнала повеќе од 70. килограми, а посебно е посветена на планот на исхрана.

„Секој оброк нека би се базира на три работи: протеини (месо, риба, млечни производи), свежи намирници (свежо овошје и зеленчук, салата или некоја овошка), здрави масти (јатки – бадеми, лешници, индиски ореви, масло од тиква, маслиново масло). Оброците базирајте ги на овие три работи, секако за појадок и ручек секогаш можете да изедете некој дополнителен јаглехидрат како црн леб, ориз, киноа и слично. Пред јадење секогаш е добро да испиете голема чаша со вода на собна температура, а за добро варење, наутро на гладно да испиете 200 мл млака вода со сок од лимон“, ги советува Нина своите следбеници на Инстаграм.

View this post on Instagram

But first…let me take a selfie 📸

A post shared by NinaK 🙏🏻 *NMK* (@nina_martina_korbar_) on


За појадок Нина наведува неколку идеи: три стиропори (крекери од експандиран ориз), шест кришки шунка од мисирка, нектарина и пет бадеми, потоа 50 г интегрален леб со гауда од зелено песто, две варени јајца со домат. Како добар избор тука се и палента со јогурт.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

loading...
Loading...

Видете следно

(ВИДЕО) ПРИМЕР ОД ЖИВОТОТ: Е, вака се следи водачот – лидерот!

„Како овци се“ е слоган кој е доста присутен и кај нас а се однесува …