(ФОТО) Диета која „го залудела светот“: Ова овошје ве држи сити, а килограмите „се топат“

Бананите, овој фантастичен извонреден, содржат три вида шеќер: фруктоза, сахароза и гликоза, но исто така и влакна, и оваа комбинација го прави чувството за ситост да трае долго време. Истражувањата покажаа дека само две банани дневно се доволни за 90-минутен тренинг.
Ако сте обожавател на банани, оваа диета најверојатно ќе ви се допадне, и најдобро од сè, нема да се чувствувате гладни. За една недела може да земете до пет килограми вишок, но пред да почнете со практикување, задолжително консултирајте се со вашиот лекар и нутриционист.

Доручек

Јадете само банана. Ако сте гладни и по 15 минути, изедете уште една.Не треба да јадете други овошја за појадок, но ако мислите дека бананите нема да бидат доволни, можете да јадете две или три лажици варен ориз. Јадете само зрели банани.

Ручек и вечера

Вечера најдоцна до осум часот навечер, иако би било идеално да се јаде до 18 часа. Што се однесува до храната за ручек и вечера, не сте ограничени со избор и можете да јадете што и инаку би јаделе. Сепак, обидете се да ги направите порциите да се помали, како и да избегнувате десерти. Јапонките се познати по витата линија, но тие се трудат да не бидат целосно сити по ручекот. Исто така, не би било лошо да се избегнуваат јаглени хидрати, бел леб, бел ориз, шеќер и бело брашно.

Само вода

Во текот на детето, единствената течност што ви е дозволена е чиста вода, минерална или обична. Обидете се водата што ја пиете да биде на собна температура. Кога ќе ја пиете, пијте ја во мали голтки, не се наливајте. Во текот на денот можете да испиете шолја кафе, чај или свежо исцеден сок. Во посебни прилики е дозволено чаша пиво или вино.

Ужина

Околу три часот попладне можете да изедете две коцки црно чоколадо или нискокалорично колаче. Крофни, сладолед, чипс, грисини и слични грицкалки не се дозволени. Се разбира, најдобро за вас би било да изедете овошје за ужина, но ако сакате да слатки, немојте да се двоумите.

Рано во кревет
Трудете се на спиење да одите н ајдоцна до полноќ.

Ако сакате вежбајте
Во текот ан оваа диета не е неопходно да вежбате, но доколку сакате, само напред. Сепак, трудете се што повеќе да пешачите.

Водете дневник
Водете дневник за тоа акко се чувствувате и што сте јаделе во текот ан денот. Исто така, на интернет можете да најдете форуми и да размените искуства со другите коис е на овој режим на исхрана.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.

loading...
Loading...

Видете следно

„Мала Италија патува” по петти пат ќе донесе извонредното музичко доживување

Единствениот музички настан кој на едно место ги спојува прекрасните италијански, француски, латино и џез …