Во што е тајната на шведската диета по која „полуде“ целиот свет?

Овој режим на исхрана подразбира намалено внесување на јаглехидрати, а акцентот е ставен на мастите и протеините.
Уште една поволност на оваа диета е што можете да заборавите на калориите и одредените часови во кои смеете да јадете, но затоа мора да се придржувате до правилата.
Шведската диета ги дели продуктите во три основни групи:
Дозволени продукти
-Сите видови месо
-Сите видови риби и ракови
-Јајца на сите начини
-Зеленчук кој расте над земја (зелка, кељ, брокула, тиквици, маслинки, домат, спанаќ, печурки, зелена салата, авокадо, пиперки)
-Млечни производи исклучиво со висок процент маснотии (јогурт, путер, павлака, кајмак, сирења)
-Јаткасти плодови (семки од сончоглед, ореви, семки од тиква, бадеми, лешници, индиски ореви, бразилски ореви)
Дозволени понекогаш
-Зеленчук како цвекло, морков, репка и целер
-Овошје. Доволна е една овошка дневно наместо десерт, а посебно препорачливи се малините.
-Чоколадо со висок процент на какао 2 пати неделно (над 70% какао)
Не е дозволено
-Шеќер, купечки сокови, газирани пијалаци, тестенини, колачи, сладолед, мусли и вештачки засладувачи
-Житарки и скроб (леб, ориз, тестенини, компир, чипс, каши)
-Маргарин и рафинирани масла
-Алкохол, посебно пиво
Исхраната е едноставна и не го оптеретува организмот, па посебно се препорачува во моментите кога сакате брзо да истопите неколку килограми без изгладнување или да ги исфрлите вишокот маснотии.

©EKRAN.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ЕКРАН.мк може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ЕКРАН или посебен договор, не е дозволено превземање, користење или реемитување на вестите, во спротивно ќе уследи фактурирање на име „плагијат“ во вредност од 20.000 денари.


Видете следно

(ФОТО) 7. неверојатни жени постари од 50. години кои ќе ве инспирираат да работите на себе

Одржување на добра физичка форма е исклучително тешко, особено по одредена возраст. Но, за некои …